חוו"ד מאת: lotem ו.
תקציר:
מה אהבתי במקום האירוח
חדרים נחמדים, אוירה ירושלמית נעימה, מתאים לקבוצות גדולות להלנה, אבל שוב, ההסעדה מתחת לכל ביקורת, קורס מדצ"ים שהיה שם בתחילת אוגוסט 2017, 25 בני נוער עם קילקול קיבה וחום גבוה וחלק אושפזו בבית חולים בגלל הרעלת מזון.
מה פחות אהבתי
אין מגבות, אין סבונים, המזון ישן ועבש ומקולקל, הזנחה וזלזול באורחים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום
גבוהה
היית ממליץ לחבר? לא
נכתב ב: 08/2017
|
2.5
2.5 מתוך 5
|
רמת ניקיון והתחזוקה |
2.0 |
יחס אישי ורמת שירות |
3.0 |
הסביבה |
5.0 |
שווה את הכסף |
2.0 |
3
חוות דעת זו סייעה לאדם אחד
תגובת בעל העסק
שלום רב,
אנ"א אגרון מארחת כ-50,000 לקוחות בשנה, כולל ארוחות, והאורחים זוכים ליחס מקצועי ואדיב.
ב-13 שנות קיומה של האכסניה במתכונתה הנוכחית, סיפקה האכסניה יותר ממיליון ארוחות, ומעולם לא קיבלנו תלונה כזו בנושא המזון, ולא בכדי – אנו עובדים ע"פ כל הדרישות של ממשרד הבריאות ויתר הרשויות.
המשובים, המתקבלים דרך קבע, על ידי אורחינו מצוינים, וזהו המדד החשוב לנו ביותר להצלחת המקום ולטיב השירות.
לגבי המקרה המתואר – ביום הספציפי סעדו באכסניה כ-150 אורחים, מתוכם כ-40 אורחים מקורס מד"צים - ארוחת בוקר מזינה, עשירה, מגוונת ממוצרים טריים. נדגיש, כי לא נתקבלה שום תלונה על כאבי בטן מאף לא אחד מהאורחים האחרים וכן לא נתקבלה כל תלונה ממרבית חברי הקבוצה המדוברת. ככל הידוע לנו, הקבוצה המדוברת אכלה גם במקומות אחרים.
יחד עם זאת, ולמען הזהירות אנו בודקים את הנושא.
עוד נציין כי לא נתקבלה כל תלונה בנושא השירות. לו היתה מתקבלת תלונה בזמן אמת – הרי שהיא היתה מטופלת מיידית לשביעות רצון האורחים.
אנו נמשיך לתת את השרות הטוב והאדיב ביותר לאורחינו בנושא המזון ובכלל.